top of page
people-sitting-desk-working_23-2147650936.jpg

Կառավարում, ռիսկ և համապատասխանություն

GRC-ն կարողությունների ինտեգրված հավաքածու է, որը կազմակերպությանը հնարավորություն է տալիս հուսալիորեն հասնել նպատակներին, լուծել անորոշությունը և գործել ինտեգրված:

GRC հապավումը ներառում է երեք հասկացություն՝  կառավարում, ռիսկ և համապատասխանություն, բայց GRC-ի գաղափարն ավելին է։

Սա ներառում է այնպիսի ստորաբաժանումների աշխատանքի  ռազմավարական մշակումը, համակարգումն ու ղեկավարումը, ինչպիսիք են ներքին աուդիտը, համապատասխանությունը, ռիսկերը, իրավական ստորաբաժանումը, ֆինանսները, ՏՏ, HR, ինչպես նաև բիզնեսի ուղղությունները, գործադիր փաթեթը և հենց կառավարման խորհուրդը:

    • Առաջնահերթություն է տալիս բազմաթիվ կողմերի, որոնք սահմանում են կարգավորող պահանջները,

    • Արձագանքում է անհամապատասխանությանը և բարելավում համակարգերը,

    • Մշակում է քաղաքականություն, ընթացակարգեր և վերապատրաստման պլաններ։

bottom of page