
Կառավարում, ռիսկ և համապատասխանություն
GRC-ն կարողությունների ինտեգրված հավաքածու է, որը կազմակերպությանը հնարավորություն է տալիս հուսալիորեն հասնել նպատակներին, լուծել անորոշությունը և գործել ինտեգրված:
GRC հապավումը ներառում է երեք հասկացություն՝ կառավարում, ռիսկ և համապատասխանություն, բայց GRC-ի գաղափարն ավելին է։
Սա ներառում է այնպիսի ստորաբաժանումների աշխատանքի ռազմավարական մշակումը, համակարգումն ու ղեկավարումը, ինչպիսիք են ներքին աուդիտը, համապատասխանությունը, ռիսկերը, իրավական ստորաբաժանումը, ֆինանսները, ՏՏ, HR, ինչպես նաև բիզնեսի ուղղությունները, գործադիր փաթեթը և հենց կառավարման խորհուրդը:
-
-
Առաջնահերթություն է տալիս բազմաթիվ կողմերի, որոնք սահմանում են կարգավորող պահանջները,
-
Արձագանքում է անհամապատասխանությանը և բարելավում համակարգերը,
-
Մշակում է քաղաքականություն, ընթացակարգեր և վերապատրաստման պլաններ։
-